неделя, 10 август 2008 г.

Карла Петерсон и Гриселда Сицилиани-Ние сме като близначки

"Ние сме като близначки"

Запознават се докато играят най-добри прителки в "Ти си моят живот" и стават такива и в реалният живот. Казват, че са много различни, макар често да си купуват едни и същи дрехи. В това кратко интервю говорят за всичко: за гаджетата си, за мечтите и приятелството си.

Как започна вашето приятелство?

Карла:
Запознахме се в Пол-ка докато играехме най-добри приятелки
Гри:
Трябваше да играем най-добри приятелки без въобще да се познаваме

И накрая станахте истински приятелки?

Карла:
Да
Гри:
Едва ли не малко по-малко се влюбихме
Карла:
Беше ни страх, че ще дойде моментът, когато сериала ще свърши и вече няма да работим заедно
Гри:
Но ето, че вече мина много време откакто не работим заедно

Тоест от кога?

Гри:
От началото на 2006. Две години и половина, а сякаш е много повече. Робатата е там, че се виждаме почти всеки ден и си говорим непрекъснато по телефона.

Как успявате да се виждате толкова често?

Карла:
Ритъмът ни на живот е сравнително еднакъв, живеем близо. Човек няма много приятели когато порастне, напротив, не са повече от 4-5 човека.

Изглеждате много различни една от друга...

Карла:
Много сме различни
Гри:
Всъщност не знам по какво си приличаме. Може би по хуморът, който е почти еднакъв. Аз съм много разхвърляна.
Карла:
Въобще не обръща внимание на материалните неща. Подаряваш й цвете и тя ги оставя там, забравя ги. Затова ще й подарих една ваза, за да слага цветята, които й подаряват.
Гри:
Тя идва, откъсва някое цвете и го слага във вазата. Имам една маса, която не се използва като такава, защото отгоре има какво ли не-книги, картички, дискове, рисунки на мой фенове.
Карла:
И докато тя ми говори аз подреждам.
Гри:
Тя постоянно подрежда докато говори. В своята къща мести мебелите, в моята подрежда. Казва ми: Това не трябва вече, изхъвърлям го, за боклука е"

Много ли си влюбена, Карла?

Карла:
Да, вече една година съм с Хулиян. Живеем заедно. Той е журналист, учи философия и литература във Франция.

И ти Гриселда, от кога си сгодена?

С Адриан Суар, актьор и режисьор, от януари

За какво можете да си говорите с часове?

Карла:
За дрехи. Купуваме си едни и същи неща, аз в един цвят, тя в друг и то без да знаем.
Гри: Но не ни седят по един и същи начин. На нея всичко й седи малко по-изтънчено, а на мен по друг начин
(смее се).
Карла: Говорим си за работа, за неща, които искаме да направим заедно.
Гри: Говорим за любов през цялото време. За работа също.

За деца говорите ли си?

Гри:
Аз съм на 30, иска ми се скоро да имам дете.
Карла:
Преди това аз трябва да заснема още един сериал, след това ще мисля за деца.

Съществува ли съперничество между актьорите или е само мит?

Карла:
Съществува, но не и между нас. Имам много приятелки актриси.
Гри:
Аз също. Не съществува съперничество.
Карла:
Е, тази година бяхме номинирани за една и съща награда.
Гри:
Не съм си го и мечтала.
Карла:
Тя е по-добра актриса от мен.
Гри:
Нееее!

Промени ли се нещо откакто Карла живее с гаджето си?
Карла:
Не, гаджето ми обожава Гриселда.

Превод:
*Lа_Chicа_DuLcE*

Няма коментари: