неделя, 10 август 2008 г.

Наталия Орейро-Бих се снимала отново с Факундо

Не само модните вкусове споделя Наталия Орейро с Карла Петерсон, също така и тези за мъжете. Наталия ще участва в интернет новелата Amanda O заедно с Лусиано Кастро, главният актьор в Лалола. Нати казва, че персонажът й харесва максимално ( това е нещо напълно различно от всичко което съм свикнала да играя, една напълно луда жена, откачена, която малтретира хората, много забавно е, не освен това е анти-героиня) Колкото до партньора й-"Много ми харесва Лусиано, имам голямо желание да работя с него, надявам се и той и вярвам, че ще се получи"

Варваш ли, че химията между главните герои е това, което прави един сериал гледан?

-Да, но на първо място трябва да има хубава история, която да се разказва. Като изключим това, все пак е история за любов и е от голямо значение между актьорите да има химия. Можеш да си супер добър актьор и да се разбираш чудесно с партньора ти, но това да не си проличи на екрана. Дано това не се случи с Лусиано, той страшно много се харесва на момичетата.

Знаеш ли, че много ти завиждат?

-Не съм глупачка, че да не го разбирам
(смее се).

Би ли искала да работиш отново с Факундо Арана?

-Да, имам желание. Говорили сме за това и си мечтаем отново да направим нещо заедно, при това да го продуцираме сами.

Хората си фантазират, че има нещо повече между вас...

-Да, такива коментари ни следват цял живот, откакто се запознахме през 1994. След всеки сериал, в който играем заедно се говорят такива неща. В интерес на истината, той е един от актьорите, с които имам най-голяма химия на екрана и на хората им харесва да вярват, че това се пренася и зад камерите. За щастие имам човек във вкъщи и той ми е напълно достатъчен. Хубаво е хората да си фантазират. Когато отида на кино и аз искам да повярвам, че това, което гледам наистина се е случило.

Играеш, пееш, стана дизайнер, занимаваш се с екология, има ли някоя мечта, която още не си сбъднала?

-Да, от много години уча и трупам опит, мечтая си да стана кино режисьор, би било страхотно. Вярвам, че целият опит, който съм насъбрала през тези години може да избухне и да се превърне в нещо глобално. А може и да не стане така, може би ще завърша живота си в някое имение хранейки пилета.

Приличаш повече на градско момиче.

Мислиш ли? Всъщност имам имение в Кордоба, ходя там всяка година и много ми харесва. Освен това съм уругвайка, за нас казват, че сме спокойни и кротки. Аз също съм такава, дори да не ми личи.

Превод:
*Lа_Chicа_DuLcE*

Няма коментари: