четвъртък, 7 август 2008 г.

Биографията на...Карла Петерсон


Биография на броя

Карла Петерсон

Пълно име: Карла Петерсон
Дата на раждане: 6 април 1974 година
Месторождение: Кордоба, Аржентина


Невъзможно е да я гледате и да не си спомните за нейните персонажи, изиграни за 15-годишната й кариера. Приказлива, невъздържана в жестовете и думите си, женствена, но и много забавна. Такава ще е Карла Петерсон в новия си сериал "LaLola", финансиран от Dori Media.
Новата роля няма да се окаже непосилна. Карла е от тези, които смятат, че това е стъпка напред по пътя, по който е тръгнала през 1993 година със сериала "Princesas", успеха на "Montana Rusa", "Verano del `98", "Son amores", "Amarte asi" и "Sos mi vida", в който изигра очарователна злодейка, и за тази си роля дори беше номинирана за Martin Fierro.

А ето и част от интервюто с Карла:

След толкова години работа, най-накрая ти се отдаде възможност да изиграеш главна роля. Как се чувстваш?
- Преди всичко, аз се радвам за всеки нов проект, защото независимо дали е главен персонаж или не, от самото начало са ми предлагали все интересни роли. Новото за мен в главните роли е, че се иска повече време да си на снимки и да си по-отговорен, но пък и радостта е повече.

Кое е общото между Лола ("LaLola") и Бриджит ("Son amores") или Констанса ("Ти си моят живот")?
- Лола е много ранима, в нея има нещо, което предизвиква жалост, защото тя има проблеми, но се бори с увереност да стане тази, която е била, това я свързва с Бриджит и Констанса. В моите персонажи винаги има хумор, което въпреки всичко кара хората да ги обичат.

Твоите персонажи са също и много карикатурни. В реалния живот ти такава ли си?
- Не, по-спокойна съм. Може даже да се каже, че се старая да остана незабелязана.


Защо?
- Защото в живота съм нормален човек. Би било прекалено да привличам вниманието. Аз съм блондинка, известна, сега вече и с главна роля. Моля ви! Не трябва да парадирам! (смее се). По-добре да оставим това. Не трябва да се злоупотребява с възможностите.

Понеже си ги наблюдавала, а и говорим за мъже, разкажи ни какво най-много те покорява у тях?
- (мисли) Харесват ми сериозните инициативни мъже. Когато някой разбира, че желае нещо, тогава той е по-заинтересован човек, със сила, уверен че го иска. Много е интересно да видиш такива. Казвам това на мъжете, които в момента четат. На мен такива, които се преструват на неразбиращи никак не ми харесват. Решете се мъже, ние няма да ви разочароваме. Имаме милиони награди за вас! (смее се).

Ти си красива, млада, имаш успешна работа, всеки би решил, че около теб се въртят много мъже, които те ухажват...
- Незнам дали са много, нито на кого се харесвам, но за сега той не се е появил. В друго интервю ще кажа, когато той се появи... или няма да разкажа (смее се).

А това, че времето минава и ти не намираш никого не те ли вълнува?
- Да. Има дни, в които искам да споделя нещо, а в други не. Но да, иска ми се да намеря някой, който да бъде с мен.



Да имате деца, да се омъжиш...
- Да имам едно дете, дом, да съм със семейството си. Да, искам да имам семейство... да е малко.

Ти си играла в театъра, снимала си за телевизията, сега остава само киното.
- Големият екран ме очаква. Трябва да побързам, за да ми стигне младостта (смее се). Предложиха ми нещо и аз проучвам, но това в следващите години. За сега съм в сериалите. Старая се да върша едно нещо, а не много на куп. А и мисля, че ще работя през целия си живот. В киното, в театъра, за телевизията, у дома, да отглеждам деца, да готвя, да ходя до магазина... но мога да пратя някой на покупки или да пазарувам чрез Интернет (смее се).

Филмография

1."Plumiferos" (2007) - Кларита
2."LaLola"(2007) - Лола
3."Sos mi vida" ("Ти си моят живот") (2006) -
Констанса Инсуа
4."Amarte asi" ("Където си, татко?") (2005) -
Шантал
5."Los Pensionados" (2004) - Сандра
6."La Ninera" (2004) - Ана
7."Son amores" (2002) - Бриджит
8."Enamorarte" (2001) - Лусия Прието
9."Verano del '98" (1998) - Перла Гомес
10."Naranja y media" (1997) - Валерия
11."La Nena" (1996)
12."Aprender a volar" (1994)
13."Montana Rusa" (1994) - Мария
14."Princesa" (1992)

Източник: www.mundolatino.ru
Автор: Chanel_

Няма коментари: