четвъртък, 7 август 2008 г.

Забавни фразички от сериала

1. Деби на Конту:
Д: Вчера си купих книжка за оцветяване дали в нея ще пише как може да имам близнаци?
К: Ами незнам, провери!

2. Констанса на Деби:
К: Деби, водите ми изтекоха!
Д: Напишка ли се? Няма нищо и на мен ми се е случвало, когато нощем не ми се става да ходя до тоалетната.

3. Лало на Деби:
Л: Чувствам се свободен! Искам да полетя.
Д: Ами полети тогава!

4. Мигел и Фалучо говорят на Роло когато Деби го е облякла като куклата си и му е сложила лещата на носа:
М: Красива си.
Ф: Привлекателна си! Хайде ще те заведем в полицията да дадеш показания!

5. Кике на Монита и Кимбърли:
Кике на Монита: Виж дали няма авти!
Кимбо: Да бе да кой го казва!
Кике: Да не вземе да забременее?
М: Как ще забременее от една целувка?

6. Монита на Кике:
М: Не се прави на птица Кике!!!

7. Роса на Лаура:
Р: Боядиса си косата!
Л: Не, това е перука не виждаш ли? Как изглеждам?
Тони: Добре!
Хосе: Добре като на задник!!!

8. Конту на Мигел:
К: Мигел, имаш ли нещо против да си махнеш ръцете от задника ми?
М: Имам, но щом настояваш, моля!!!

9. Констанса и Монита:
К: Теб те бива само за едно! Да раздаваш удари на ринга!
М: Бива ме и за още нещо, да размазвам руси трътли като теб!!!

10. Кике на Мигел:
К: Има още да учиш Човка!
М: Моля, повече уважение към президента на фирмата!
К: Господин Човка!!!

11. Мигел на Кике:
М: Ти отговаряш на всички условия: Голяма амбиция и нула интелигентност!

12. Мерседес, Алфредо и Кимбърли:
М: Спасявайте се Алфредо, кораба потъва!
К: Но аз не мога да плувам Мерседес!
М: Говоря образно скъпа!

13. Кике на Роса и Мартин:
К: имах растройство и не можех да се вдигна от тоалетната чиния!
Р: А-а-А каква простотия!
М: Ферети!
К: Пингвине, така де шефе!

14. Мартин си говори сам и идва Деби:
М: Остава само Деби да дойде и сме пълен комплект!
Д: Марто!
М: Не, не!!!

15. Кике на Мартин и влиза Монита:
К: Ние с Монита сме.
М: Какво сте?
Влиза Монита и блъска Кике, който пада в безсъзнание
М: Не, не!
Монита: Не се тревожете нищо не е станало!
М: ти го уби Монита!
Монита: Аз си го знам много си е жив!
М: Припадна!
Монита: Добре си е!
М: Трябва да повикаме лекар!
Монита: Всичко оправяте с доктори, нали?
М: Не, не просто...Чуваш ли ме Кике?
Влиза Алфредо:
А: Трябва да повикаме лекар!
М: Не, всичко ли оправяш с доктори Алфредо?
Монита на Кике: Хайде ставай!

Автор: julyYyY

Няма коментари: