петък, 12 септември 2008 г.

Забавни фразички от сериала

1. Кимбърли на Мерседес: Предният не ставаше, а този става, но на обратно!

2. Мартин и Монита:
Мартин: Аз съм твой шеф, разбери го най-после!
Монита: А аз съм ваша робиня, разберете го най-после!

3. Мартин и Монита:
Мартин: Ако не ти харесва как стоят нещата напусни!
Монита: Уволнете ме!
Мартин: Напусни!
Монита: Уволнете ме!
Мартин: Няма да те уволня, няма да играя игратата ти!
Монита: Каква игра?!?...Аз играя само с приятелите, не с лъжливите шефове!

4. Деби говори на г-н Терон:
Деби: Да г-н Турон...Терон...Извинете...Не ми викайте, знаете ли колко копчета има тук...Ако бяхте на мое място нямаше да се справите...Ще пробвам с оранжевото бутонче и ще ви свържа...Целувки от мен Деби...Хоп...ОоО...Пак му затворих!

5. Монита на Мартин след като Мартин я е уцелил с тортата:
Монита: Разтече ли ми се спиралата?!?...

6. Лало и Деби:
Л: Деби...Имам изненада за теб!
Д: Най-после, събличай се!

7. Мигел на Роса за Деби:
Мигел: Спокойно Роса...Имам един фокус за нея...Ще я хвърлим от водопада Игуасу на никого няма да липсва!

8. Фалучо на Мигел за Кике:
Фалучо: Човек като него се продава за една бисквитка!

9.Деби и Мигел, когато Деби мисли Мигел за друг човек:
Деби: Г-не, Г-не мисля, че имате двойник моя брат...
Мигел: Не разбира аз турист!
Деби: Може ли да ви погледна...*Маха му очилата*...Мигееел...Това си ти!

10. Деби вижда Монита и Кике да се целуват, когато още мисли, че са брат и сестра:
Деби: Мону...Кику...
Турка на Кимбърли: Дай четката...
След малко:
Деби: Нищо не съм видяла момичета...Всяко семейство си е отделен свят...Аз също преди харесвах Мигел!

11. Мерседес си говори сама:
Мерседес: Защо все на мен ми се падат такива психопати?!?

12. Кике на Мигел:
Кике: Има още да учиш човка!
Мигел: Моля повече уважение към президента на фирмата!
Кике: Г-н Човка!
Мигел: Ти отговаряш на всички изисквания...Голяма амбиция и нула интелигентност!

13. Алфредо на Мерседес и Кимбърли:
Алфредо: Как може да сте толкова разпилени...Ядат бисквити и оставят трохите отгоре!

14. Алфредо на Мерседес и Кимбърли:
Алфредо: Стоя на тротоара пред вкъщи и чакам да мине ковчега на врага!

15. Мартин и Монита в Германия:
Мартин: Ich Liebe Dich!
Монита: Сигурно е някоя мръсотия!

16. Констанса и Деби:
Констанса: Деби кажи на Мигел, че съм тук!
Деби: Немогааа...Г-н Кесада има среща!
Констанса: Ако не му кажеш, ще скоча и ще ти оскубя удължените кичури!
Деби: Ако ми ги ускубеш, ще повикам охраната всички са ми приятели!

Автор: julyYyY

Няма коментари: